Bingkisan Hati
Ahlan Wasahlan

Status:Aku hanyalah pengemis cinta Ilahi dan pendamba syahid abadi
♥ Jika kau pandang setiap takdir itu dengan pandangan akhirat, maka akan damailah hatimu menerima setiap takdir yang terlakar


Entries About Linkies


Tinggalkan Jejak

Silent Reader[s]


Twitter Status

Syukran

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Motifnya?

bismillahirrahmanirrahim. dah lama saya pendam hal ni. tapi bagai ada yang memanggil2 saya untuk menyuarakannya. 

apa motifnya para niqabis posing comel lepas tu upload gambo kat facebook. saya bukan nak salahkan anda wahai niqabis. saya juga seorang niqabis. cuma saya tertanya2 apa motifnya. perkara ini sentiasa bermain2 di fikiran saya. kita pakai sebab apa? sebab ALLAH dan nak elak fitnah kan? tapi kalau dah posing comel tu, apa motifnya sayang? ya ALLAH, kekalkanlah rasa husnudzon ini dalam hati saya. dulu, saya juga antara salah seorang niqabis yang sangat aktif upload gambar2. sampailah satu hari ni, ALLAH takdirkan seseorang untuk tegur saya. ALLAH. sungguh, ALLAH boleh menegur hambaNya dengan pelbagai cara. masa tu, saya tengah onglaing(online) facebook. tiba2, ada seorang hamba ALLAH yang saya langsung tak kenal pm(private message) saya. nak tahu apa isi pm tu? jom tengok SINI.

haaa? dah habis baca? jujur saya terkedu dengan isi mesej dia. sebenarnya ada lagi isi mesej tu, tapi tak nak bagitahu uolss. hehe. ye la ye la. saya bagitahu ok. dia tak suruh reply mesej tu. saya pun ikutkan je la. sampai sekarang, saya tak reply mesej dia. jujur, mesej dia berjaya mengetuk pintu kesedaran saya. 

kesimpulannya, bukan saya nak halang anda wahai para niqabis. cuma nasihat saya, berpada-padalah. i love uolss para niqabis. okaylah tu je yang saya nak cakap. wallahu'alam.

Older Post |